31 maj, 2008

Hjullastare heter det

Det var det första Leo (2 år) sa, när han kom till marinan. Vilken kille. Sen kollade vi på helikoptern som gjorde "fly bys" på marinan. En social dag med kompisar och kollegor, men den började med att jag tappade min vajermätare (495 kr) i vattnet. En granne sa att: det gör alla, och sen sätter man fast den i sig själv. Och så stämde inte längden på två av babyvanten. Men jag har trimmat riggen bra åndå. Varmt, varmt.. Imorgon måste jag ringa båtaffären.
Leos blogg: http://www.maxold316.blogspot.com/.

1 kommentar:

Anonym sa...

Man lär sig mycket av en två-åring! Han ser skillnad mellan hjullastare, grävlastare, pickup, gaffeltruck, gaffellyft och hej o hå vad det finns fordon! Innan leo såg jag skillnad på bil, buss, lastbil, traktor och övriga fordon.... :) kramar Leos mamma Carina