20 augusti, 2008

Mitt tempo och trimintresse bör göra mig till bra kappseglare



Ja jag har ett högt tempo och det passar inte alla. Professionellt bör näringslivet vara intresserat av denna egenskap. Min båt kan också svara på tempo, med bra segel och annan kappseglingsutrustning, som spir- och spinackerbom, kan det fungera riktigt bra. Jag funderar på Ornö Runt 2009, men enligt tävlingsledningen så bör man ha spinacker. Med mitt tempo kan jag kanske hinna förbereda båten och mig själv till nästa år. Ornö Runt går i slutet av maj eller början av juni. Tack till er som uppfattat mitt tempo, tycker att det är positivt och vet hur ni ska hantera det.

Dagens låt: Black and Gold, Sam Sparro

2 kommentarer:

Anonym sa...

Som min pappa alltid sagt! FULL FART!

Carina

Sailing White Pearl sa...

Japp!