02 mars, 2010

Mammaledig


Så var det dags att lämna jobbet Stockholms Hamnar och ge sig ut på nya uppdrag. Jag firades av med bra böcker som kommer till användning under "ledigheten", Liljevalchs vårsalong och god mat. Mycket roligt och positivt händer på Stockholms hamnar nu i vår och det är litet tråkigt att missa allt, men det är inget att göra åt och inget jag kommer att ha tid att tänka på under mars. För då kommer Piraten som just nu spenderar sina sista två eller tre veckor i min mage. Förhoppningsvis hinner jag kolla in årets båtmässa innan och kanske gå på Accentförbundets- och Quinnliga segelsällskapets (QSS) årsstämma den 13 mars. Men kanske hinner jag inte.

2 kommentarer:

Theo sa...

Härligt! Grattis!

Vår babordsgast (styrbord är redan här sedan 1,5 år) kommer i maj! Det blir inga stora projekt på båten i år och knappast mer än dagsturer gissar jag, men vad spelar det för roll när man tänker efter..? Men väldigt bra att vänja sig vid tanken på att lägga ribban rätt lågt så att alla hinner med!

Allt gott!
Sveas crew

Helena, Quince och Otto sa...

Hallå! Tänker på dig och väntar lite också...

Har fått nytt jobb som projektledare för ett eu-projekt i Oxelösund. Har köpt lägenhet och säljer huset. Kastar saker och skaffar mig ett nytt, lättare liv :)

Var rädd om dig!